Nie ulega wątpliwości, że dzisiejszy świat znacznie różni się od tego, który możemy podziwiać na starych rodzinnych fotografiach. Mury zabytkowych kamienic zostały zakryte billboardami, zaś w powierzchnie przystanków autobusowych wkomponowano inne formy reklamy zewnętrznej. Przy drogach pojawiły się również flagi reklamowe, mające na celu przyciągnięcie wzrok potencjalnego klienta. I choć obecnie znaczna część przedsiębiorców stawia na reklamy digitalowe, nic nie wskazuje na to, aby reklama stacjonarna miała zniknąć na dobre. Wręcz przeciwnie! Pomimo ogromnych możliwości promowania swoich usług w internecie w dalszym ciągu uważa się, że reklama zewnętrzna (np. bannery i flagi reklamowe) to świetne dopełnienie działań online.

Zdobądź klienta

Niestety – im większe możliwości reklamowania swoich produktów, tym również, siłą rzeczy, większa konkurencja. Firmy walczą o klienta wszelkimi metodami, jednak warto pamiętać, że możliwość zrobienia dobrego pierwszego wrażenia ma się tylko raz i nie można jej zmarnować! Nie stresuj się jednak. W obecnym świecie masz nieograniczone możliwości, wystarczy tylko odrobina wyobraźni, dobry plan i wybór zaufanej drukarni. Co należy zrobić? Jedynie przyciągnąć wzrok osoby potencjalnie zainteresowanej Twoimi usługami i zachęcić ją do zakupu. Brzmi banalnie, prawda? Wiemy jednak, że praktyka często wygląda zupełnie inaczej.

Przykuj uwagę

Flagi reklamowe to jedna z metod reklamy zewnętrznej, która w znacznym stopniu może nam ten proces ułatwić. Możesz bowiem umieścić na niej absolutnie wszystko, co mogłoby skierować potencjalnego klienta właśnie do Ciebie – stąd wyżej wspomniana wyobraźnia. Projektując reklamę pamiętaj, żeby, zawsze postawić się na miejscu osoby kupującej produkt. Czym mogłaby zachęcić Cię reklama? Co musiałaby zaoferować firma, żebyś to właśnie jej usługę wybrał? Jak przedsiębiorca wyróżnił się na tle innych osób sprzedających ten sam produkt?

Flagi reklamowe – zalety

Aby przekonać Cię, że flagi reklamowe to wspaniały pomysł na promowanie swojego biznesu, omówimy poszczególne zalety tego rozwiązania. Usiądź zatem wygodnie, gdyż lista pozytywów wcale nie będzie krótka!

  • Dobra widoczność – nie ulega wątpliwości, że flagi reklamowe obecnie zwracają większą uwagę, niż np. billboardy. Na początku wydaje nam się to dziwne – w końcu billboard zajmuje znacznie większą powierzchnię i wręcz krzyczy do Twoich potencjalnych klientów. Pamiętaj jednak, że jest to rozwiązanie o wiele częściej spotykane, a więc posiada znacznie większą konkurencję. Dodatkowo flaga reklamowa znajduje się niżej – powiedzmy, że na wysokości Twoich oczu. Na co zatem zwrócisz uwagę w pierwszej kolejności?
  • Łatwe przemieszczanie – flagi reklamowe wyróżniają się również doskonałą mobilnością. Co mamy na myśli? Wyobraź sobie, że chcesz rozstawić swoją reklamę na dowolnej imprezie – na przykład na zlocie miłośników zwierząt organizowanym w pobliskim parku. W jaki sposób to zrobisz? Po prostu włożysz flagę do swojego samochodu i zawieziesz ją na miejsce. Nic prostszego! Teraz pomyśl o analogicznej sytuacji z billboardem…
  • Odporność na warunki atmosferyczne – pogoda lubi płatać nam figle. Wyobraź sobie, że na wspomnianej wyżej imprezie nagle spada deszcz. Wszystkie ulotki rozpadają się w mgnieniu oka, a z wizytówek spływa kolorowy tusz. Na szczęście Ciebie ten problem nie będzie dotyczył. Flagi reklamowe są bowiem odporne na działanie wilgoci i niskich lub wysokich temperatur. Wszystko to za sprawą dobrze przemyślanej produkcji – są one wykonane z wysokiej jakości poliestru, po którym deszcz może dosłownie… spłynąć. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat gramatury materiału, koniecznie zajrzyj na stronę firmy Luxpol – https://grupaluxpol.pl/flagi-reklamowe. Znajdziesz tam szczegółowe informacje, które mogą być przydatne na etapie planowania kampanii reklamowej.
  • Możliwość wielokrotnego użytku – zlot miłośników zwierząt minie, ale w przyszłym miesiącu na terenie innego parku odbędzie się impreza dla fanów kuchni roślinnej. Na szczęście masz już przygotowaną flagę reklamową! Pamiętaj, że tego typu produkty wykonywane są z niezwykłą starannością, co przekłada się na możliwość korzystania z nich zdecydowanie więcej, niż jeden raz.

Inwestycja na dłużej

Po przeczytaniu powyższych zalet zapewne myślisz, że stworzenie reklamy flagowej to droga sprawa. Nic bardziej mylnego! Okazuje się bowiem, że taka forma promocji nie będzie wymagać od Ciebie ogromnego budżetu. Rozwiązanie tego typu na tle innych reklam jest stosunkowo tanie, zwłaszcza, gdy porównamy je z banerami i billboardami. Jeśli zatem chcesz promować swój biznes, ale nie rozkręciłeś go jeszcze na tyle, by przynosił ogromne zyski, nie powinieneś się wahać. Wystarczy, że raz zainwestujesz w reklamę flagową, a przez długi czas nie będziesz musiał dokładać dodatkowego budżetu na to konkretne działanie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj