Lead generation: co to jest? Jak działa i do czego służy?

W poniższym artykule wyjaśnimy jak wielką moc niesie za sobą pozyskiwanie kontaktów w biznesie. Wskażemy jakie są rodzaje leadów oraz w jaki sposób je wykorzystać, aby zwiększyły prawdopodobieństwo pozyskania Klienta. Lead generation...

Czym różni się copywriting od content marketingu?

Budowanie silnej pozycji marki w sieci wymaga odpowiedniej formy przekazu dostosowanej do potencjalnego klienta. Z jednej strony tekst, który zamieścimy na swojej stronie internetowej czy w mediach społecznościowych musi „sprzedawać” swoją...

Jak przygotować kampanię, która będzie sprzedawała?

Zastanawiasz się, jak przygotować kampanię reklamową, która przyniesie oczekiwane wyniki i podniesie sprzedaż? Chcesz tworzyć skuteczne reklamy, budować świadomość marki, pozyskiwać klientów? Ten artykuł jest dla Ciebie! Przygotowaliśmy kilka wskazówek, które...

Analiza konkurencji – jak dobrze ją wykorzystać?

Analiza konkurencji jest jednym z najważniejszych fundamentów każdej przemyślanej strategii marketingowej. Obecnie ogromna część potencjału reklamowego marek, produktów i usług przeniosła się do sieci, a prym w tej kwestii coraz mocniej...

SEO Sklep – miejsce, w którym kupisz usługi SEO

Sklep SEO tak jak sama nazwa na to wskazuje, to miejsce w sieci, w którym można kupić usługi SEO. W dobrych sklepach można liczyć na szerokie spektrum usług i rozwiązań, w...

Pozycjonowanie stron – na czym polega?

Pozycjonowanie stron to jedno z najważniejszych działań, jakie podjąć można w celu zwiększenia widoczności strony internetowej w sieci. To z kolei przynosi szereg korzyści, w tym możliwości biznesowych. Dowiedz się, jak...

Ile zarabia influencer? Czy to się opłaca?

Zarabianie na byciu influencerem – kto, korzystając z mediów społecznościowych, zaznajamiając się z artykułami w gazetach, także tych kolorowych, słuchając radio, nie spotkał się z takim wyrażeniem? Niektórzy traktują to jedynie jako...

Agencja reklamowa – dlaczego powinieneś z niej skorzystać?

Masz firmę stacjonarną lub internetowo prowadzisz sklep, czy bloga? Bez względu na to, jak wygląda Twoja firma, potrzebujesz czytelników, klientów, kupców usług itp. Nie będziesz ich jednak miał, jeśli nikt nie...
Influencer marketing

Jak działa influencer Marketing?

Influencer marketing to jeden spośród stylów, jakiego rozwój będziemy mogli oglądać w 2020 roku. Ewentualnym konsumentom łatwiej identyfikować się z internetowymi influencerami, aniżeli ze znanymi z tv sławami oraz celebrytami. Influencerzy...
Pozycjonowanie SEO

Pozycjonowanie — Czym jest, dlaczego jest takie ważne i jak pozycjonować swoją witrynę?

Pozycjonowanie własnej witryny to obecnie wymóg i konieczność, jeśli chcemy, aby znajdowała się ona wysoko w wynikach wyszukiwarki Google. Gdy zależy nam na pozyskiwaniu klientów głównie przy pomocy wyszukiwarki, pozycjonowanie własnej...

Wybrane dla Ciebie

Kim jest WordPress specjalista?

WordPress jest popularnym narzędziem do tworzenia stron internetowych. Możesz w nim stworzyć prostego bloga na podstawie gotowych szablonów i motywów albo zaawansowaną stronę na...

Najpopularniejsze w tym miesiącu