Marketing Automation – rozwiązanie dla biznesów online

Czym jest automatyzacja marketingu? Automatyzacja marketingu to zaawansowane narzędzie, które umożliwia firmom online automatyzację, personalizację i analizę procesów marketingowych. Za jego pomocą można prowadzić skuteczną i spersonalizowaną komunikację z klientami na...

Jak wykorzystać potencjał Pop-upów w sprzedaży za pośrednictwem sklepu na PrestaShop?

Pop-up to wyskakujące okienka w witrynie WWW, które mają skłonić internautę do danego działania. W przypadku sklepów internetowych bardzo często wykorzystuje się je do poinformowania Klienta o trwającej promocji, zbliżających się...

Lead generation: co to jest? Jak działa i do czego służy?

W poniższym artykule wyjaśnimy jak wielką moc niesie za sobą pozyskiwanie kontaktów w biznesie. Wskażemy jakie są rodzaje leadów oraz w jaki sposób je wykorzystać, aby zwiększyły prawdopodobieństwo pozyskania Klienta. Lead generation...

Czym różni się copywriting od content marketingu?

Budowanie silnej pozycji marki w sieci wymaga odpowiedniej formy przekazu dostosowanej do potencjalnego klienta. Z jednej strony tekst, który zamieścimy na swojej stronie internetowej czy w mediach społecznościowych musi „sprzedawać” swoją...

Jak przygotować kampanię, która będzie sprzedawała?

Zastanawiasz się, jak przygotować kampanię reklamową, która przyniesie oczekiwane wyniki i podniesie sprzedaż? Chcesz tworzyć skuteczne reklamy, budować świadomość marki, pozyskiwać klientów? Ten artykuł jest dla Ciebie! Przygotowaliśmy kilka wskazówek, które...

Analiza konkurencji – jak dobrze ją wykorzystać?

Analiza konkurencji jest jednym z najważniejszych fundamentów każdej przemyślanej strategii marketingowej. Obecnie ogromna część potencjału reklamowego marek, produktów i usług przeniosła się do sieci, a prym w tej kwestii coraz mocniej...

SEO Sklep – miejsce, w którym kupisz usługi SEO

Sklep SEO tak jak sama nazwa na to wskazuje, to miejsce w sieci, w którym można kupić usługi SEO. W dobrych sklepach można liczyć na szerokie spektrum usług i rozwiązań, w...

Pozycjonowanie stron – na czym polega?

Pozycjonowanie stron to jedno z najważniejszych działań, jakie podjąć można w celu zwiększenia widoczności strony internetowej w sieci. To z kolei przynosi szereg korzyści, w tym możliwości biznesowych. Dowiedz się, jak...

Ile zarabia influencer? Czy to się opłaca?

Zarabianie na byciu influencerem – kto, korzystając z mediów społecznościowych, zaznajamiając się z artykułami w gazetach, także tych kolorowych, słuchając radio, nie spotkał się z takim wyrażeniem? Niektórzy traktują to jedynie jako...

Agencja reklamowa – dlaczego powinieneś z niej skorzystać?

Masz firmę stacjonarną lub internetowo prowadzisz sklep, czy bloga? Bez względu na to, jak wygląda Twoja firma, potrzebujesz czytelników, klientów, kupców usług itp. Nie będziesz ich jednak miał, jeśli nikt nie...

Wybrane dla Ciebie

Navision i Microsft Dynamics NAV – zarys historii popularnych systemów ERP

Microsoft Navision i Dynamics NAV, obecnie znane jako Microsoft Dynamics 365 Business Central. To dwie wersje popularnego oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem, które przeszło wiele...

Najpopularniejsze w tym miesiącu