Marketing Automation – rozwiązanie dla biznesów online
Czym jest automatyzacja marketingu? Automatyzacja marketingu to zaawansowane narzędzie, które umożliwia firmom online automatyzację, personalizację i analizę procesów marketingowych. Za jego pomocą można prowadzić skuteczną i spersonalizowaną komunikację z klientami na...
Jak działa influencer Marketing?
Influencer marketing to jeden spośród stylów, jakiego rozwój będziemy mogli oglądać w 2020 roku. Ewentualnym konsumentom łatwiej identyfikować się z internetowymi influencerami, aniżeli ze znanymi z tv sławami oraz celebrytami. Influencerzy...
Viral Marketing — Reklamuj się skutecznie i oryginalnie
Viral Marketing to jednen z bardziej oryginalnych i niekonwencjonalnych sposobów na reklamowanie swojej marki. Marketing wirusowy, który ma rozprzestrzeniać się samodzielnie dzięki intrygującej treści i formie czy amatorski charakter sprawiają, że...
Jak wykorzystać potencjał Pop-upów w sprzedaży za pośrednictwem sklepu na PrestaShop?
Pop-up to wyskakujące okienka w witrynie WWW, które mają skłonić internautę do danego działania. W przypadku sklepów internetowych bardzo często wykorzystuje się je do poinformowania Klienta o trwającej promocji, zbliżających się...
Ile zarabia influencer? Czy to się opłaca?
Zarabianie na byciu influencerem – kto, korzystając z mediów społecznościowych, zaznajamiając się z artykułami w gazetach, także tych kolorowych, słuchając radio, nie spotkał się z takim wyrażeniem?
Niektórzy traktują to jedynie jako...
Analiza konkurencji – jak dobrze ją wykorzystać?
Analiza konkurencji jest jednym z najważniejszych fundamentów każdej przemyślanej strategii marketingowej. Obecnie ogromna część potencjału reklamowego marek, produktów i usług przeniosła się do sieci, a prym w tej kwestii coraz mocniej...
SEO Sklep – miejsce, w którym kupisz usługi SEO
Sklep SEO tak jak sama nazwa na to wskazuje, to miejsce w sieci, w którym można kupić usługi SEO. W dobrych sklepach można liczyć na szerokie spektrum usług i rozwiązań, w...
Czym różni się copywriting od content marketingu?
Budowanie silnej pozycji marki w sieci wymaga odpowiedniej formy przekazu dostosowanej do potencjalnego klienta. Z jednej strony tekst, który zamieścimy na swojej stronie internetowej czy w mediach społecznościowych musi „sprzedawać” swoją...
Pozycjonowanie stron – na czym polega?
Pozycjonowanie stron to jedno z najważniejszych działań, jakie podjąć można w celu zwiększenia widoczności strony internetowej w sieci. To z kolei przynosi szereg korzyści, w tym możliwości biznesowych. Dowiedz się, jak...
Jak wpasować się w algorytm Twittera? Najważniejsze statystyki
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak wpasować się w algorytm Twittera i zdobyć większą ilość obserwujących? Jeśli tak, to trafiłeś we właściwe miejsce! W dzisiejszym artykule przyjrzymy się najważniejszym statystykom dotyczącym tego...