Czym różni się copywriting od content marketingu?

Budowanie silnej pozycji marki w sieci wymaga odpowiedniej formy przekazu dostosowanej do potencjalnego klienta. Z jednej strony tekst, który zamieścimy na swojej stronie internetowej czy w mediach społecznościowych musi „sprzedawać” swoją...
Influencer marketing

Jak działa influencer Marketing?

Influencer marketing to jeden spośród stylów, jakiego rozwój będziemy mogli oglądać w 2020 roku. Ewentualnym konsumentom łatwiej identyfikować się z internetowymi influencerami, aniżeli ze znanymi z tv sławami oraz celebrytami. Influencerzy...
Pozycjonowanie SEO

Pozycjonowanie — Czym jest, dlaczego jest takie ważne i jak pozycjonować swoją witrynę?

Pozycjonowanie własnej witryny to obecnie wymóg i konieczność, jeśli chcemy, aby znajdowała się ona wysoko w wynikach wyszukiwarki Google. Gdy zależy nam na pozyskiwaniu klientów głównie przy pomocy wyszukiwarki, pozycjonowanie własnej...

Jak zmienić hasło administratora routera WiFi?

Każdy router jest dostarczany z hasłem domyślnym. Każdy producent ustawia inne domyślne hasło dla swojego routera. Po zakupie routera, dobrze jest zmienić domyślne hasło administratora. To dlatego, że zachowanie domyślnego hasła...

Lead generation: co to jest? Jak działa i do czego służy?

W poniższym artykule wyjaśnimy jak wielką moc niesie za sobą pozyskiwanie kontaktów w biznesie. Wskażemy jakie są rodzaje leadów oraz w jaki sposób je wykorzystać, aby zwiększyły prawdopodobieństwo pozyskania Klienta. Lead generation...

Agencja reklamowa – dlaczego powinieneś z niej skorzystać?

Masz firmę stacjonarną lub internetowo prowadzisz sklep, czy bloga? Bez względu na to, jak wygląda Twoja firma, potrzebujesz czytelników, klientów, kupców usług itp. Nie będziesz ich jednak miał, jeśli nikt nie...

Biznes online w rutynie? 5 powodów, dla których to nie działa

Wiele osób popełnia błąd myślenia, że otwarcie biznesu online będzie łatwe. Po tym wszystko, co musisz zrobić, to dostać stronę internetową i działa, a klienci przyjdą stadami, prawda? To nie może...

Analiza konkurencji – jak dobrze ją wykorzystać?

Analiza konkurencji jest jednym z najważniejszych fundamentów każdej przemyślanej strategii marketingowej. Obecnie ogromna część potencjału reklamowego marek, produktów i usług przeniosła się do sieci, a prym w tej kwestii coraz mocniej...

Pozycjonowanie w Google – kluczowe aspekty analizy strony internetowej

W dzisiejszym świecie internetu, żeby zaistnieć i osiągnąć sukces w środowisku online, konieczne jest odpowiednie pozycjonowanie stron internetowych. W szczególności, kiedy mówimy o pozycjonowaniu w Google, najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie, kluczową...

Marketing Automation – rozwiązanie dla biznesów online

Czym jest automatyzacja marketingu? Automatyzacja marketingu to zaawansowane narzędzie, które umożliwia firmom online automatyzację, personalizację i analizę procesów marketingowych. Za jego pomocą można prowadzić skuteczną i spersonalizowaną komunikację z klientami na...

Wybrane dla Ciebie

Badania użyteczności produktów cyfrowych. Co trzeba wiedzieć?

Testy użyteczności stron internetowych są wykonywane coraz częściej. Oczywiście rosnąca popularność tej usługi oraz fakt, że projektując produkty cyfrowe, coraz częściej zwraca się uwagę...

Przygotowanie na zimę

Najpopularniejsze w tym miesiącu