Marketing Automation – rozwiązanie dla biznesów online

Czym jest automatyzacja marketingu? Automatyzacja marketingu to zaawansowane narzędzie, które umożliwia firmom online automatyzację, personalizację i analizę procesów marketingowych. Za jego pomocą można prowadzić skuteczną i spersonalizowaną komunikację z klientami na...
Influencer marketing

Jak działa influencer Marketing?

Influencer marketing to jeden spośród stylów, jakiego rozwój będziemy mogli oglądać w 2020 roku. Ewentualnym konsumentom łatwiej identyfikować się z internetowymi influencerami, aniżeli ze znanymi z tv sławami oraz celebrytami. Influencerzy...
Viral Marketing

Viral Marketing — Reklamuj się skutecznie i oryginalnie

Viral Marketing to jednen z bardziej oryginalnych i niekonwencjonalnych sposobów na reklamowanie swojej marki. Marketing wirusowy, który ma rozprzestrzeniać się samodzielnie dzięki intrygującej treści i formie czy amatorski charakter sprawiają, że...

Jak wykorzystać potencjał Pop-upów w sprzedaży za pośrednictwem sklepu na PrestaShop?

Pop-up to wyskakujące okienka w witrynie WWW, które mają skłonić internautę do danego działania. W przypadku sklepów internetowych bardzo często wykorzystuje się je do poinformowania Klienta o trwającej promocji, zbliżających się...

Ile zarabia influencer? Czy to się opłaca?

Zarabianie na byciu influencerem – kto, korzystając z mediów społecznościowych, zaznajamiając się z artykułami w gazetach, także tych kolorowych, słuchając radio, nie spotkał się z takim wyrażeniem? Niektórzy traktują to jedynie jako...

Analiza konkurencji – jak dobrze ją wykorzystać?

Analiza konkurencji jest jednym z najważniejszych fundamentów każdej przemyślanej strategii marketingowej. Obecnie ogromna część potencjału reklamowego marek, produktów i usług przeniosła się do sieci, a prym w tej kwestii coraz mocniej...

SEO Sklep – miejsce, w którym kupisz usługi SEO

Sklep SEO tak jak sama nazwa na to wskazuje, to miejsce w sieci, w którym można kupić usługi SEO. W dobrych sklepach można liczyć na szerokie spektrum usług i rozwiązań, w...

Czym różni się copywriting od content marketingu?

Budowanie silnej pozycji marki w sieci wymaga odpowiedniej formy przekazu dostosowanej do potencjalnego klienta. Z jednej strony tekst, który zamieścimy na swojej stronie internetowej czy w mediach społecznościowych musi „sprzedawać” swoją...

Pozycjonowanie stron – na czym polega?

Pozycjonowanie stron to jedno z najważniejszych działań, jakie podjąć można w celu zwiększenia widoczności strony internetowej w sieci. To z kolei przynosi szereg korzyści, w tym możliwości biznesowych. Dowiedz się, jak...

Jak wpasować się w algorytm Twittera? Najważniejsze statystyki

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak wpasować się w algorytm Twittera i zdobyć większą ilość obserwujących? Jeśli tak, to trafiłeś we właściwe miejsce! W dzisiejszym artykule przyjrzymy się najważniejszym statystykom dotyczącym tego...

Wybrane dla Ciebie

Czym jest flutter? Dlaczego warto się nim zainteresować przy tworzeniu aplikacji...

Tworzenie aplikacji mobilnych na wiele platform nie musi odbywać się oddzielnie. Wystarczy skorzystać z technologii jaką jest Flutter. Warto dowiedzieć się na jego temat...

Najpopularniejsze w tym miesiącu