Influencer marketing

Influencer marketing to jeden spośród stylów, jakiego rozwój będziemy mogli oglądać w 2020 roku. Ewentualnym konsumentom łatwiej identyfikować się z internetowymi influencerami, aniżeli ze znanymi z tv sławami oraz celebrytami. Influencerzy wydają się być bliżej „normalnych ludzi”. Więc jeszcze więcej firm decyduje się zatrudnić ich do własnych działalności.

Influencer Marketing?

Influencer marketing można określić jako podejmowanie poprzez firmę współpracy z influencerami, w celu rozreklamowania produktów bądź usług. Taka współpraca może przyjmować różnorodne formy – wpisy sponsorowane, wystawienie ocen artykułu uzyskanego za darmo, udział w promocjach oraz akcjach rabatowych. W obecnych czasach konsumenci, ze wszelkich stron zasypywani reklamami, mają tendencję do lekceważenia tekstu reklamowego, o ile tenże nie wyda się im rzeczywiście ciekawy. Influencer marketing kojarzyć się może z mniej bądź bardziej intensywnymi tekstami reklamowymi umieszczanymi na blogach oraz w mediach społecznościowych. To nie zawsze tak. Influencerzy mogą promować artykuły bądź usługi bezpośrednio, pisać o ich wadach bądź wartościach w sposób maksymalnie niestronniczy, Influencer marketing pozwoli instytucjom niezwykle dokładnie dojść z ich propozycją do właściwych osób. Ciężko wyobrazić sobie np. skuteczniejszą reklamę od produktu o nowoczesnych superprzynętach na szczupaki na cenionym blogu wędkarskim bądź od wpisu dotyczącego interesującej lokaty na profilu facebookowym znanego blogera piszącego o finansach.

Sprawdź również:  Viral Marketing — Reklamuj się skutecznie i oryginalnie

Influencer marketing jest bardziej opłacalny aniżeli marketing drukowany

Gazety oraz magazyny są obecnie wszechstronnie dostępne online oraz są częsciej czytane na tabletach oraz telefonach aniżeli kiedykolwiek wcześniej. To, w rezultacie, doprowadziło do wolnego upadku marketingu drukowanego w przeciągu ubiegłych paru lat. Marketerzy zwykle poszukiwali pozostałych metod reklamy, w szczególności skupiając się na rozmaitych postaciach reklamy online. Jednak internet jest już niezwykle obciążony oraz żeby zostać odkrytym w sieci, firmy rozpoczęły ograniczać własne grupy docelowe klientów, tak żeby móc nawiązać z nimi kontakt oraz otrzymać cenne leady.

Content marketing oraz influencer marketing

Blogerzy oraz vlogerzy są specjalistami w tworzeniu zawartości eksperckich. Można u nich odnaleźć różne informacje, treści rozrywkowe oraz inspiracje zakupowe z licznych dziedzin. Więc także naturalnym wydaje się powiązanie obu rodzajów przedsięwzięć w ramach pojedynczej strategii marketingowej. Influencer może tworzyć treści mające odpowiedzi na pytania ewentualnych konsumentów oraz poniekąd w prosty sposób wkomponowywać w nie reklamę firmy. Ponadto gwarantuje on również dystrybucję tych treści we własnych kanałach.

Sprawdź również:  Biznes online w rutynie? 5 powodów, dla których to nie działa

Źródło: https://www.bssolutions.pl/marketing/influencer-marketing-czym-jest-kim-sa-influencerzy-czy-warto-sie-tak-reklamowac

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Wprowadź swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj